Rugaya2022 Tsh-yüksek çıkdı 100 dediler.Bu kadar yüksek tshla sağlıklı gebelik geçiren olmuşmu? Doktor hapı çoğaltdı.Ben yine de endişeliyim.Sizde kaç gelmişdi gebeyken ve geçtimi?nasıl oldu bebek
Mhtpflz Rugaya2022 ilacınız düzenli kullanın mutlaka aç karnına ve sonradak en az yarım saat birşey yemeyin 1 ay sonra gidip kan verin yine
Bet1 Rugaya2022 100 değildir değeriniz imkansız gibi bir şey kaç mg kullanıyorsunuz ilacı. Ben 16 senedir tiroit hastasıyım. Mutlaka bir yanlışlık var kaninizda ya da siz yanlış biliyorsunuz
Cey-cey Rugaya2022 sakın ilaxın dozunu arttırma hemen dahiliyeye gidin veya kadon doguma aynısı benimde basıma geldi 77 cıktı meger saglık ocagı kanı bekletmis ve kan bozulmus yanlıs cıkmıs
papatyaseveranne Rugaya2022 sağlık ocağına güvenmeyin tsh sonucunda. Özelde mutlaka baktırın. Beklediği için yüksek çıkıyor.
Bet1 Rugaya2022 100 çıktı derken siz yanlış yazdınız o zaman 100 mg ilaç kullanıyorum mu demek istediniz. İlacı düzenli kullanmak çok önemli kahvaltıdan mümkünse 2 saat önce içmelisiniz sadece kan vereceğiniz gün içmeyin ilacı onun dışında hep için
Canimucizem Rugaya2022 100 değeri yanlış olabilir mi ben hamile kaldım 3.8 çıktı direk ilaca başladım 25mglik 1 ay içinde 2ye düşürdük doğuma kadar kullanicam ilacımı