berfib yarin 39. haftaya giricem henuz bi belirtim yokk vee korkuyorum artk yaklastikca hersey zorlasiyor 😓 sizde durumlar nedir
Sacmalama_engiinn berfib bende yarın 39 oluyorum bebeğimin suyu azalmış çok riskli diyorlar doktorlar her 3 güne bir acilden giriş yapıp bebeğin suyuna baktırın demişlerdi yarın polikinkten randevu var gidecez bakalım yatış verip doğumu başlatılar mi ki ?
busegv berfib 39+1 hiçbir belirti yok. Korku var evet ecele faydası yok diye telkin ediyorum. Bu günleri özleyeceğimi biliyorum ama yoruldum da açıkçası..
Dei___ Benimde yarin 39 beklıyorum.Bekleme hali yoruyor gerçekten .Kasılmalar arttı ama sizde de öyle mi
Tugba_06 39+0 dün nişanım geldi başka belirtim yok beklemedeyim 🥰 hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah ❤️
ayseyma_omer 39+1 oluyoruz bir kac saat sonra. Oğlum 39+2 de dogmuştu beklemedeyiz. Ama bebegim hala cok yukarıda bence mide yanmaları da devam ediyor.
hayalperest2310 ayseyma_omer bu bebeğin asagı düşme olayı şart mi bende bir gram düşme yok ama rahat nefes alıyorum artık onu farkettim
Aysenur426868 hayalperest2310 önemli gibi sanki yani normal doğuma faydası olur mantikende benimde ilk çocuğum 40 haftada bile tepedeydi doguramadim sezaryan olduydum :S
ayseyma_omer hayalperest2310 kanala doğum anında bile girebilir diyorlar ama bilemiyorum. Oğlumda böyle değildi. 5 gün önce Nisan gelmisti bı de oğlumda şuan hiç öyle bir şey yok yani
AsyaveAnnesiii berfib 38+3üm ama benimde hiç belirtim yok cumartesi kontrol var sanırım artık sezaryen isteyeceğim doktorumdan göbeğimi taşıyamıyorum sırtım ağrıyor ve bütün ağrılarım bu hafta başladı şimdiye kadar hiçbir şeyim yoktu 🫠
Eceecim berfib 38+1 bugün nişanım geldi şeffaf renkte. Dün çatı muayenesinde 1 cm açıklık gördü doktorum. Beklemedeyiz bakalım
tubimom berfib ben ilk doğumu 39+ 0 da yaptım korkma akışına bırak sürekli yürüyüş fln yap hareket halinde ol
123hh 38 haftalığım bende açıklık yok kanala inmemiş istersen sezeryan ile haftaya alalım dedi doktorum sizce açılma olur mu ?
kadertugrul7 berfib hiç korkmayın oğlumda 39+5de doğum yaptim daha doğrusu 39+6 olmuş oluyor gece gidip sabaha karşı oldu çünkü Hiç belirtim olmadi ama o sabah çok farklıydı gittiğim de de zaten 3 cm acilma vardi
berfib 123hh benimde ilk gebeligm ama son ana kadar inme ihtimali oluyormus doktorunuzla ortak karar vermenz daha saglkli olur tabi