Asii_41-anne
Benimde erken doğum riskim vardı verdiği ilaçlarla birlikte hep yattım sadece wc için kalktım şimdi 36. Haftadayız sizde istirahat edip uzatabilirsiniz inşallah ama uzamazsada 27 düşük bir hafta değil sıkmayın canınızı Allah yardımcımız olsun sağlıkla sıhhatle kavuşalım bebeklerimize inşallah