Merhaba herkese 34. Haftadayım bugun bebek inanılmaz hareketli ve hareket ettikçe karnım oyuluyormuş gibi sanki iç organlarımda yara varmış gibi acı oluyor nefes aldırmıyor. Doktoruma gittim ultrason ve nst de sancı çıkmadı ama hala aynı acı oluyor bebek hareket ettikçe. Doktor duphaston verdi bu haftalarda kullanan veya böyle bir acı yaşayan var mı?