Ya hanımlar 2-3gündür kasıklarımın birazcık üstü böyle nasıl desem sızı gibi inceden inceden acıyor, ağrı değil acı, 15+1 haftalık gebeyim acaba bebek yukarı mı çıkıyor ya da rahim genişliyor ondan mı, yarın üçlü taramamız var yarını bekliyorum o yüzden muayene olmak için ama meraktan da çatlamak üzereyim 🥹🫠🫠🫠