Engineermom Bugun isyerinde saglik taramasi vardi. Ekg ceken teknisyene hamile oldugumu soyleyip uygunlugu teyit almak istedim. Demesin mi siz nasil hamilesiniz masallah hizli hizli hareketleriniz. Dedim daha 10 haftalik buyumedi ki. Hanimlar yuruyemiyorum suan. Yan koltuga gecemiyorum kalcam tutulmus gibi sanki icerden icerden agriyor. Oglen zorlanmaya basladim simdi toptan gitti kalcam. Hic basina gelen var mi? Agirlasmis olsam hadi kilom tasimiyor diyeyim de 10 haftaligim ben. Anlamadim gitti 😔
Zgstgl Engineermom 37.haftamdayım dediğiniz şikayetler bende bu hafta başladı ne yaptıydam geçmiyor. Ben de öneri bekliyorum,valla hamilelik benim için bu hafta başladı resmen şimdiye kadar çok hareketliydim bir sıkıntım olmamıştı.
melkebtt Engineermom 29+5 iz bendede arada belimde oluyor kalcama vuruyor bicak saplanmasi gibi cok kotu bir sey o an belim tutmuyo gibi oluyor
Zelihasifa 8.haftamda basladı kalca agrısı 12 haftalığım ayakta bıraz fazla durayım eğilerek bişi yapıyım çok feci canım yanıo bağırtıo resmen dr umla görüştüm magnezyum eksilkiğinden kaynaklanıomuş illa gec baslıcak dıe bı durum yokmuş çünkü butun bloglarda 32 den sonra faln yazıodu mutlaka dr unla görüş kımıldayamaz hale gelirsin
Mutlulugumm Eveettt tamda beni anlattınız 11+6yim belime bicak girip cikiyo gibi ve bazen yürüdüğümde topalliyirum anca 1 saat falan yatinca geciyor ama sebebini sormadim daha benfe diyorum daha minnak ne alaka diye