Arzu501 2ci hamileliğim ve 16 hafta olduk. Sizlerde nasıl gidiyor? Hareketlerini kaçıncı haftada hiss etdiniz? Ben 15 hafta tamamında 2 kere sanki tekme atdı gibi hiss etdim. Ama sonra ara sıra. Diyorlar kızlar daha çabuk haraket ediyor. Merak ediyorum.
Seyma_erkan27 Arzu501 3. Gebeliğim ve 3.kizim oluyor evet bende şuan 16+5 haftalığız 15 haftalıkken hissetmeye başladım
Seyma_erkan27 BernaOmer bir dahaki gittiğin de öğrenirsin bence inşallah kalbindekini nasip eder Rabb’im 🤲❤️