kubraayman Kızlar ne mide bulantım ne kötü koku hassasiyeyim yok 5 hafta 5 günlük gebeyim bir tek göğüslerm hassas hic belirtim yok tedirginim🫣
Bet1 kubraayman ilk hamileliğimde hiçbir sıkıntım yoktu şu an 2. Hamileliğim bulantı ağrı risk her şey var. Cinsiyetleri de aynı. Hamilelikler aynı olmuyor maalesef
kubraayman Minisanne12 ay herkes yok midem yok koku hassasiyetim var bende hic bir sey yok😇dedim ne oluyor bende tık yok
kubraayman Bet1 ay duyuyorum hep 2. gebelikler sıkıntılı oluyor kardeşimde öyleydi ilk gebelikte olmuyor ama 2. sıkıntı demişti
handeyss kubraayman mide bulantım tam 6. Haftaya girdiğimiz gün başlamıştı bence bekleyin ama inşallah böyle gider tabi ☺️
gulsahklkn kubraayman Benimde aynı şekildeydi hatta hep öyle geçicek sandım 6. Haftanın girmesiyle birlikte dünyam karardı 😂 ama herşeye rağmen katlanılıyo gözünü korkutma belki de hiçbir belirtin olmamaya devam edicek illa olucak diye de kendini şartlama
Ogretmen kubraayman tedirgin olma canım. Daha bulantı olup olmayacağı belli olmaz. Benim ilk kızımda 7-8 haftada başlamıştı ama ne başlamak. Şimdi 6+3 üm inşallah başlamaz diye dua ediyorum