svmeybgl bende sizin gibi kaliteli olmasına ve kaliteli ‘durmasına’ dikkat ediyordum. İnternetten aldım n11 den arabam geldi gercekten cok güzel hatta göründüğünden de güzel naçizane benim fikrim ☺️ Yalnızca puseti biraz ufak geldi bana arkadasımın bebeğini yatırdık biraz ufak gibiydi ama yenıdoğan desteği var içinde cıkarılırsa hallolur gibi sonradan aklımıza geldi bu denemeyesik o yüzden yalnız fiyatı artmış aceleniz yoksa biraz takip edin derim ben birde koyu grisini aldım cidden cok şık duruyor ☺️