Ftmaskr Kizlar 9+5 hamileyim TSH yüksek çıktığı için hap kullanıyordum hergun aç karnına şimdi oruçluyken nasıl kullanılır bilen varmı bana yardımcı olurmusunz
Hamalp Ftmaskr ben iftari hapı yutarak başlıyorum. Oyalayıp azıcık çorbayı öyle içiyorum. Normalde de yarım saat geçirmedim doğru dürüst. İçtikten sonra yarım saat bekleniyor ya onu diyorum
Zeynepozcan Ftmaskr doktorunuz gün içinde hangi saatte hangi öğünde dediyse onu uygulayın, çünkü olması gereken o
nidosh Daha erken kalkmamız gerekecek çünkü en az 30-40 dk durmalı sahuru hazırlarken de zaten zaman geçiyor ben de kullanıyorum ama 30. Haftadayım kaza edeceğim inşallah
nidosh Hamalp levatiron kullanmıyor musunuz? ilacın kullanımı sabah aç karna. akşam içince uygun kullanım olmaz ki
Hamalp nidosh levotron kullanıyorum . . Sahur da çok aç olmuyorum ki geçen sene de bu şekilde içtim . 75 mg kullanıyorum
Heyecanlbkleys Ftmaskr ben de yıllardır tiroid ilacını kullanıyorum şuanda 12+5 haftalığım şahsen ben sahur yapmadan yarım saat önce içiyorum çünkü sabah aç karnına tabirine en uygun sahur vakti oluyor