MadameHappy34 Glshgul Evet 2 haftadır tansiyon sorunu yaşıyorum.. 🙃 oruç tutmuyorsunuz umarım doktorum tutmamamı istedi benim şuan 34+1
Glshgul MadameHappy34 Oruç tutmadım ama benimde Şuan 31+2 tansiyon düşmesi başladı başım dönüyor ara ara 😔
Minikannesi00 Glshgul sık sık azar azar beslen. Ayakta çok kalma. Kapalı alanlar beni çok bunaltıyordu hem kapalı hem sıcak avm gibi. Oralarda çok durmamaya çalış. Yürümeye çıkarsan yanına tuzlu kraker falan al canım