anakuzusuu Merhaba. Haftaya 31 +2 iken doktora randevum var. 32den sonrada çalışabilir raporu almak istiyorum. 31+2 iken bu raporu alabilir miyim?
Mucize18 anakuzusuu bugün doktorum bana sordu 30 haftaligiz çalışıyo musun diye Bende hayır dedim . 32 haftalıkken rapor verilir o yüzden sordum dedi
Hallerimvarbenim anakuzusuu Doğum nedeniyle çalışabilir yada çalışamaz raporu için 32 olmanız gerekiyor öncesinde verilemez
Becum Sorunuzu dagitmiş olmak istemem ama benzer bir sorum var. Peki 32+0 cumartesi oluyor benim. Üniversite hastahanesi oldugu için haftasonu zaten alamam. 32+2 pazartesi mi alicam yoksa 32+6 cuma alsam 4 gün 4 gündür diye düşündüm ama verirler mi acaba?
Ebrarmor [silindi] Ben gittim vermedi doktor , tam 32+0 gelmen gerekiyor dedi , ertesi gün tekrar gittim verdi raporu
Becum [silindi] erken vermiyolar onu biliyorum. Ama ben zaten dogum sonrasina ne kadar aktarilirsa kar diye dusunuyorum. O nedenle acaba biraz daha geç alabilirmiyim diye düşündüm