Zeynepozcan Fik kızım olsaydı nil peri koyacaktım (peri kayınvalidemin isminden perihan vefat ettiği için) ama oğluşum oluyor :)
btllsk Fik Aden Nil koyacağım inşallah kızıma 🙂 Tek Nil koymayı düşündük ama soyadı da çok kısa ve eşimde Aden istedi 😍
Annesininportakali53 Fik çok güzel soyisminiz kısaysa iki isim tercih edilebilir aklıma ilk gelen Aden Nil oldu çok hoş eğer uzunsa sadece Nil de olabilir anlam olarak ta söyleniş olarakta çok güzel bir isim
Annesininportakali53 Fik bence çok güzel oldu 😍 Nil hayatimda gördüğüm kisa ama en zarif isim yani bir kıza çok yakışır . Genelde kısa olunca anlamsız geliyor ama çok hoş
btllsk Fik Hazırlık yaptım bitmek üzere bayramdan sonra ki hafta alırız dedi doktor biran önce hastane çantasını hazırlamam lazım 🙈😁