Hllty Kızlar çevremde bazı kişiler doğum izni bittikten sonra doktorlarından işe geç dönmek için 1 ay daha rapor aldığını söylüyorlar. Nasıl oluyor böyle yapan oldu mu? Benim oğlum şuan 16 günlük doğum iznim mayıs ortasında bitiyor daha iki aylık oluyor. Süt iznimide toplu kullansam 28 gün diye biliyorum o da 3 aylık de. Ben 3 aylık bebeğimi nasıl bırakıp işe dönücem ya. Eğer bu rapor opsiyonu doğru ise kullanmak istiyorum sonra olmadı 1 ayda ücretsiz kullanıp yıllık izin falan bebeğim ek gıdaya geçene kadar dönmek istemiyorum :(
Deryademirel Hllty heyet raporunu doktorunuza sorun. Bende erken ise baslicam bir ay önce izne ayrıldığım için bebeğim 2.5 aylıkken falan başlamak zorundaym. Kurumum Eylül de başlamam için sorun yaratmıyor. Ama doğum rapor parası alacağım için. Devlet açısından sorun oluyor mu onu bilmiyorum. Heyet raporu almazsanız 40 günlük rapor hakkınız her hafta 5 gün şeklinde alabilirsiniz. Toplu olarak almayın haftasonu girince arada günleriniz boşa gider. Bakalım bende işe başlayacagm tarihe göre hareket edeceğim. En kötü 6 aylık ücretsiz izne ayrilma hakkınız var
CayGetireyimMi Hllty ben öyle almıştım ama şimdi arkadaşım kadın dogumcusunun vermediğini söyledi. Yine gebeyim ben o şekilde alınıyor mu dedim Dr evet dedi. Fazladan imza gerekiyor ama Dr unuz ayarlıyor ama herkes yapıyormuş sanirim.
Serklajligebelik Heyet raporu 3 doktorun imzasıyla çıkıyot. Ben riskli gebelik yaşıyorum , 32. Haftamdan önceki 2 ay yani 20-32 arası heyet raporu aldım. Doğum yapan bir arkadaşım heyet raporunu alıp iznini uzatamadı . Çünkü doktorlar gerekli değilse vermiyorlar
Deryademirel Hllty heyet raporuda biraz pahalı oluyor. Benim arkadaşım yeni aldı. 9.5 milyar. Ama değişebilir
gulcinbalci Doğum izni bittikten sonra 6 ay kadar ücretsiz izin kullanılıyor diye biliyorum. aynı iş yerinde çalıştığım arkadaşım kızı 1 yaşını doldurana kadar gelmedi işe. Herhangi bir heyet raporu da almadı. İşten işe değişiyor mu ki acaba ?
Hllty gulcinbalci ücretsiz alabilirsin o ayrı bişey ama bide sanki hastaymış gibi 1 ayda heyet alabilirsin ama doktor insiyatifine bağlı ben doktoruma yazdım veririm sana dedi. Bazı doktorlar çalışmana mani yok rapor veremem diyor
betulpolat Heyet raporu olunca maaş yatmaya devam ediyor mu.. ücretsiz de yatmıyor eğer yatıyorsa baya karlıı
Nurse2018 Hllty canım yeni doğmuş bebeğinden önemli daha ne olabilir ? Devlet memuruysan 2 yıl ücretsiz hakkın var özelde çalışılıyorsan da çık kendin büyüt bebeğini o bebeğin ihtiyacı olan tek şey annesi.