buusur maske ve eldiven kullanıyorum. Çamaşır suyu kullanıyorum ben maalesef wc ve lavabolarda . Camasira extra durulama yaptırmiyorum ama içime giydiğim yattığım şeylere yumuşatıcı kullanmiyorum kesinlikle. Bu seferde temiz değil gibi geliyor. Şiir oluyorum bu duruma. Tenime direkten değen her şeyi ütülüyorum. Eve çok önem veriyorum kedim vardi maalesef Bi süreliğine anneme yolladım. Haftada iki gün siliniyor. Her gün supuruluyor. Bir de evi sık havalandiriyorum. Ama en önemlisi wc temizliği. Silip geçiyor bazıları ya da bitkisel icerik öneren olmuştu bana. Dr dezenfekte edici ile temizlemelisin ya da birine temizlet dedi. Ben kendim yaomayinca rahat etmiyorum wc yi. Maske ile yapıyorum ama büyük cam var o açık.