Gecemboncugum Reglim 4 gün geçmişti bugün gebelik testi yaptım sonuç çift çizgi ama kanamam geldi bir sorun olur mu? Bacaklarımda ve kasıklarımda regl ağrısı gibi sancı var. Bunu yaşayanlar var mı acaba? 
Humeyra16Selim Gecemboncugum aynen xanm yerlesmede olabilir adet gununse eger ustunede lekelenms olabilirsn korkma panik yapma hastaneye git genede
xbebegimx Gecemboncugum kahvemsi ya da pembemsiyse yerlesme kanamasi olabilir ama surekli geliyosa bi doktora git🌸
Kafi Gecemboncugum hamilelikte bütün kanamalar önemli canım evet yerleşme kanaması olabilir ama en iyisi doktoruna gitmek dış gebelik de olabilir düşük tehlikesi olabilir ilk haftalar önemli
btlsmh yerlesme kanamasi olabilir ama bi doktora gidin progestan falan verir en azindan onlem amacli panik yapmayin cogu kiside oluyor
Minikannesi00 Gecemboncugum rengi ilerleyen dakikalarda koyulaşıyorsa acile git canım. Az az pembe ya da kahverengiyse yerleşme kanaması olabilir
kadertugrul7 Gecemboncugum kanama gorduyseniz hemen doktora gidin bende testi 8 gun gecikme sonrasinda yaptim ertesi gun akintiyla az az kan geldi hemen gittim düşük riski olduğunu söyledi kese etrafı kanama var dedi ve progestan kullandim bir süre çok şükür hepsini atlattik ihmal etmeyin korkutmak istemem sizi yerlesme kanamasida olabilir