Bebegim_a Kızlar kızım olacak ve ismini Almila olarak karar verdik fakat yanına yakışır bir isim bulabilirsek 2 isim olacak. Önerilerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler ☺️
Bebitoesra Ben iki isme sıcak bakmıyorum. Bir de evlenince ikinci soyismi olacak. 4 isim birden çok uzun ve yorucu. Kısa isim ve soyisim daha kullanışlı geliyor bana. Bu tabi benim kişisel fikrim :) isteyen istediği kadar isim koyar:)
Sahnedekimadam Bebitoesra Soyadı güzel olanların tuzu kuru tabi😂 Bizimki Kurban kızım kesinlikle kullanmayacak🤦🏼♀️🤭
Bebegim_a Ben de tek isim istiyorum ama aileler biraz mudahil bu konulara bizde ortayı bulmaya çalışıyoruz bir şekilde, en son artık tek isim deyip kapatacağız konuyu ne yapalım 🤷🏼♀️