Bussseee 12 haftalık olacağız haftaya ve ikili testimiz var acaba sizce gittiğimde cinsiyet öğrenebilir miyiz ☺️ göbişimiz şimdiden çıktı bende çok şaşkınım bir de mide bulantım yok fakat şuan mide yanması yaşıyorum sizlerde bu durum var mı 😏
Pemberuya Bussseee benimki erkek midem aşırı bulandı ve yanmam az oldu canm belki tersidir cinsiyette ama bünye ile ilgili bence :)
Tuvvba96 Bussseee Merhabalar, ben de ikili testte öğrendim cinsiyeti, tahmin ettiler test sonucunda öğrendim 17. Haftamdayım hiç yanmam olmadı ama bulantılarla başım dertte erkek bebek bekliyorum 😇
Bebgim2023 Bussseee erkek bebiş bekliyorum baştan beri sıfır bulantı yalnız 24.haftadan itibaren maksimum seviyede mide yanması yasiyorum 31 olduk hala devam
Tuvvba96 Gkc1907- Çekenler bilir vallahi😇 ilaç almasam ayağa kalkamam haftam da ilerledi ama içmeyince kötü oluyorum geçecek inşallah 😅