Merhaba, sizde yaşıyorsunuzdur muhtemelen. Ben sürekli bebeğim iyimi, sağlıklı bir bebekmi, gelişimi iyi gidiyormu, sağlıklı eli kolu düzgün doğacakmı. Hep bunları düşünüyorum bu kaygıları yaşıyorum bundan nasıl kurtulabilir ve gebeliğim tatını çıkarabilirim 😢