volcan Merhaba kızlar bacaklarım ve belim çok ağrıyor. Ağrı kesici içmeme rağmen geçmiyor. Doktora da sordum kas ağrısı dedi. Ama bacaklarım vücudumu taşımıyor. Çok ağrım var yürüyemiyorum. Ne yapmalıyım nasıl geçicek. 3 yaşında da oğlum var sürekli ayaktayım o yüzden dinlenemiyorum da. Bu ağrıları yaşayan var mı.
Ozlmmhmt Ben daha 7+3deyim canım bende bel eğriliği olduğundan şimdiden ağrı var Allah yardımcınız olsun Rabbim sağ salim yavrumuzu kucagimiza almayı nasip etsin
volcan Amin canım inşallah. Vallahi çok zor ağlıyorum artık ağrıdan. Rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımızı almayı nasip etsin inşallah 🙏