rabiatkncee Kızlar son adet tarihine göre 7+6 ama bugün kontrole gittim 6+6 olarak gözüktü ultrason da bu düzelir mi bide pıhtılaşma var oksapar coaspirin kullanıyorum lütfen cevap verir misiniz biraz endişeliyim bu konuda 😞😞😞😞😞
CayGetireyimMi rabiatkncee benim ilk gebeligimde 2 hafta gerildi çünkü geç dollenme olmuştu canım yani bu bor sorun değil. 29 haftadan sonra haftasını yakalamıştı. Regli tarihimi değiştirmiştik.
Seross10 rabiatkncee bizimde iki hafta fark var Çünkü geç yumurtlama olmuş ilk bebeğimde böyleydi haftalar geçince haftasını tamamladı
Tuvvba96 rabiatkncee Ben daha bugün kontroldeydim 17+3 üm 17+1 gözüküyormuş, doktorum geç döllenme endişelenecek bir Şey yok dedi bence içinizi ferah tutun stres yapacak bir durum yok 😇
rabiatkncee CayGetireyimMi aslında gebeliğimi erken öğrendim biraz pıhtılaşma olduğu için keseyi de 5+3 gün görmüştüm nasıl geç döllenme oluyor anlamadım bende insallah öyledir
Simay13 CayGetireyimMi doktor geç döllenme nedeni ile regl tarihini değiştirdi ya. Sonradan gününü yakalayınca aynı mi kaldi yoksa kendi regl tarihinize geçiş yapıldı mi. Birde gününü yakaladığını doktorunuz mu size dedi yoksa siz mi utrason kağıdınizda mi gördünüz 🤦🏻♀️ tamda bu durumun içindeyim.
CayGetireyimMi rabiatkncee bebeği keseden kaçıncı haftada gördünüz? Kese değil de bebek geç geliyor geç dollenmede
xbebegimx rabiatkncee normal canim benim de 7+5 olmasi gerekirken 7+1 bi kac gun gec dollenme olmustr. 1 2 hafta geriden gelmesi normalmis sonralari yakalar zaten haftasini
rabiatkncee Normal ise sıkıntı olmaz inşallah 2 . Gebelikte de geriden geliyordu o yüzden endişe ediyorum açıkçası
CayGetireyimMi Simay13 Dr kendi bir hafta öne geçti dedi mesela o zaman geç dollenmeydi hocam dedim regli tarihini düzenleyelim dedi. Ama dogum zaten senin düzenlenmemis regl tarihine göre oluyor canım ultrasonda çıkana göre degil
Simay13 CayGetireyimMi çok teşekkür ederim cvbiniz için. İlerleyen haftalarda utrason kağıdında 11 gün gelişiminin önde olduğunu gördüm. Hesaplayincada kendi adet tarihime denk gelip hatta 2 gün önde olması çıktı. Doktorada bir türlü soramadım. Devlet hastanesi öyle içerde duramiyorsun konuşmak için. 2 dk gir çik oluyor. Ama bunu öğrendiğim iyi oldi. Doğum icin kendi regl tarihimi baz Alıcam. ☺️
AsyaCngz55 rabiatkncee canım geç döllenme olabilir benimde öyleydi doktor ilk ultrasonda 1 hafta geri çekti tarihimi sonraki kontrolde de 4 gün ileri aldı. İlk haftalarda böyle şeyler oluyormuş sanırım. Çünkü reglin ilk gününe göre hesaplıyorlar bu bir tahmin.