Hanımlar iki haftaya serklaj dikiş atılacak, doktorum anestezi alma epidural ile belden uyusturalim diyor. Daha önce de belden iğne yemiştim sonrasında berbat bir bel ağrısı çektim halada çekiyorum . Anestezi alıp bebeğine sağlıkla kavuşan oldumu,böyle bir durum yaşayan ??