Zamaneanne Kızlar bugün kan testi verdim kanda beta 1190 çıktı. Ama doktor ultrasondan baktı kese görünmüyor hatta gebelik yok gibi dedi.Kanda betayı da çok yüksek gördüm acaba ikiz gebelik olabilir mi🙈😊
Sureyya1 Zamaneanne betadan anlasilmaz ultrasona guvenin henuz degeriniz dusuk kese gorunmesi icin bekleyin
masall123 Zamaneanne benimde 2790 gibi bı betaydi ama tek gebelik betayla kaç bebek olduğu anlaşılmaz 🤗
Zamaneanne masall123 anladım arkadşaım beta yüksek ikiz olabilir mi gibi diyince bi birde ikiz var bizde merak ettim🙈