Kızlar bu ay mfk takvimine göre denedik yani adet bittiği günden itibaren deniyoruz. 6 mart sat. 3 Nisan bat. Adet bitikten 3-4 gün sonra kasıkta batma yaşadım hala ara ara geliyo 3 gündür mide bulantım var 2 gündür de arada kusma oldu. Sol kasık ağrısı ç. Gebelik olabilir mi Regle 10 gün kala belirti mümkün mü kan testi versem çıkar mı