4kuzuannesiyim Kızlar doktor bebeğimin nubuna göre tahminde bulundu sizce ne kadarlık doğruluğu var birde özel hastane
4kuzuannesiyim adatuna yani bebeğin nub teorisine göre kıza benziyor dedi durusu mu artık bende anlamadım
4kuzuannesiyim Asyos34 yorumun icin teşekkür ederim ama bence genital organını görüpte yorum yapsaydı daha iyi olur du bebeğin duruşuna göre yorum yapmak ne kadar doğru
Asyos34 4kuzuannesiyim benimkide duruşuna göre kız dedi bakalım ne olucak hala erkek hissediyorum😂 belki de böyle hissettiğim için başından beri ama bılmıyorum kafam karışık bir yandan ultrason da kıza benzıyor burası vajınası demedi sadece bu kız dedi 12 +4 bir başka doktor ise yorumsuz geçti bakalım hayırlısı
2bebekle Valla canım doktor 11.5 te bacak arasına bakmadan yuksek ıhtımal kız dedı. Cıkıntı yapısına gore yanı nub gibi dusun. Bugun gittim bacak arasına baktı sımdıde erkege benzettı
_crazyangel 2bebekle öncelikle allah gönlüne göre versin bende 11+4 üm çok erken dedi kıza benzetti 10 gün sonra yine gideceğim bakalım ne olacak
_crazyangel 2bebekle aynısını banada dedi doktorum yüksek ihtimalle kuz dedi 11,4 haftalığım haftaya ne olcak bakalım
_crazyangel 2bebekle canım doktora gittinmi ben gittim çıkıntıyı gördü erkrğe benziyor dedi anlayacağın dr yanıldı kızda
2bebekle _crazyangel yok canım gitmedim 2 hafta sonra gidicem. İnsallah benımkıde degışmez erkek olur dua et banada canım
_crazyangel 2bebekle kağıt vermedi bu kez dr ama bende gördüm bacağı aytıktı ve bi çıkıntı yukarı doğru bakıyordu