Ahmedinannesi Werwe evet ben de öyle düşünüyorum ama yinede kararsız kalıyor insan🤦♀️Genel anestesiziyi yakın zamanda teyzem oldu bebeğinin suratına bile bakamadı emziremedi doğru düzgün ayılamadığı için o yüzden belden uyuşturmalı düşünüyorum cesaret edebilirsem🤗
Werwe Ahmedinannesi bnde panik biriyim ama yapıcam birdaha olmayacsk o an hm acısız dogum ypıcaz hemde minnoşu görucez ☺☺
Almira Bende mecburi sezeryan olucam ama doktorum spinal anesteziyi daha uygun goruyor bendeki tek korkusu sanirim bel fitigi ameliyatim var uyusma olmamasindan tedirgin ki olabiliryormus budurumda sipinal anestezi olan varmi 🤔🤔🤔
Gokcedeniz Almira ben netten baktım biraz en güzeli anı yaşamak izleme sende ağlarsın bu hamilelik duygusal yapıyor kadın hiç acımadı diyordu ama o çocuğu annesine verme olayı benı ağlattı 🤫😪🤧