68selda06 bizim Eskişehir devlet hastanesinde kadın doğum servisi çok sıkı çocuğum bana çok bağlı bensiz durmaz desende aglasanda asla kabul edilmiyor ve kızım bana sarılmadan uyumuyor geceleri , iki gün boyunca ağladığını ızdırap çektiğini bile bile babasıyla kaynanama bırakmak zorunda.kalicam bunu yaşayan varmı merak ediyorum çok stres oluyorum düşündükçe