selinsmother mmeliikee merhaba 2 hafta önden gidiyor benimki doktor şeker yüklemesi yaptırdı şeker çıkmadığı için gayet normal dedi 🥰
Hallerimvarbenim mmeliikee Benim oğlum iki hafta önden gitti gelişiminin önde olmasıyla ilgili kötü birşey değil
Simay13 mmeliikee iki hafta ileri iki hafta geri hiç bir sorun teşkil etmez canım içini rahat tut. Şekerden suphelenir doktor. Test yapılır. Şekerden mi yoksa normal mi çıkar zsten. 4 hafta ilerilik veya gerilik sorun oluşturur
mmeliikee selinsmother daha yeni gebelik de şeker çıkabilir mi yani önden gitmesi o anlama gelir mi 🫣
Momm35 Hallerimvarbenim peki son adet tarihine goremi bakmamız lazım yoksa ultrasona göre mi benim de 5 gün önden gidiyorda hangisine göre gideceğim bilemedim
Hallerimvarbenim Momm35 Tüm süreç son adet tarihine göre ilerliyor canım onu baz alman lazım genelde de zaten ultrason adet tarihini yakalıyor aynı oluyor sonlarda
Fuhen mmeliikee oğlum 32 haftalıkken öne geçmişti kızım 25 haftalıkken geçti öne bende merak ediyorum gittiğimde soracagim doktora oğlum 37+0 doğdu acaba dedim gelişimi 2-3 hafta öndeydi gelişimini tamamlayıp mi doğdu erken doğumu mu tetikliyor bunu merak ediyorum şuan sadece
2bebegim selinsmother bence kilo fazla almamissiniz, bebeğin önde olması anne baba genetiginden ve kilo qlimindan kaynaklanıyor diye biliyorum. Siz ve eşiniz uzun boyluysa ondan olabilir, biz öyleyiz genetik artık dedi Dr
selinsmother 2bebegim evet kilo almadım doktor 5 kilo daha alabilirsin dedi hatta. Boyumuzda uzun değil valla 178-163 boylarındayız kiloluda doğmamışız 🥰 benim düşüncem ultrason yanılıyor doğunca baya gram farkedicek bence
2bebegim selinsmother 178 iyi bence yaa😅 zaten bebeğin dogdugu kilo ile hastaneden çıkarken ki kilosu arasında fark oluyor, önden gitmesinde Dr da birşey demediyse kafanıza takacak bir durum yok, sağlıkla nasip olsun🫶