MMucizemibeklerkenn Kızlar ben size birşey danışacaktım,ana kucağı kullananlardan tavsiye alabilir miyim babybjörn çok öneriyorlar ama bildiğiniz gibi bayağı pahalı bişey daha ekomonik otomatik sallanan vs tarzında anakucakları tavsiyelerini bekliyorum🙏🏻🌸
selinsmother MMucizemibeklerkenn merhaba babyjörn muadili merfbaby aldım ben 850tlye 🥰 görünüşü ve kullananların memnun olması sebebiyle aldım tavsiye edebilirim
CayGetireyimMi MMucizemibeklerkenn ben baybjornu çok seviyorum. İlla bunu alamıyorsaniz muadilleri var. Otomatik düşünüyorsanız bence bekleyin bebek gazlı olursa 4moms alın. Yoksa onunda muadilleri var.
MMucizemibeklerkenn CayGetireyimMi açıkcası almak için bütcem var ama kısa süreli kullanılacak şeylere okadar para vermeyi saçma buluyorum ama tabi en iyisi oysa mecbur alacağız😂
CayGetireyimMi MMucizemibeklerkenn elektrikli olduğu için yukarı aşağı ve oval şekilde dönebiliyor gazlı bebislere çok iyi geliyor. Bir yerden sonra gazi cikarmak icin insanın kolu duruyor. Baybjorn de sallanırken bebek rahat gaz çıkarabiliyor ama. O yüzden cok zorlanmazsan baybjorn işini görür. Ama bazen 4moms hayat kurtarıcı oluyor🫠
CayGetireyimMi MMucizemibeklerkenn yok tatlım en iyisi o değil kesinlikle ihtiyaca binaen al. O yüzden diyorum yüksek ödemek istemezsen bebise göre al. Ama baybjornu beğendiysen muadilini bilemiyorum ama alan çok oldu. Bir de bunlar 2. Elde gidiyor Bi şekilde. Ben geçen gün airfreyerimi sattım Bi baktım ne satılıyor diye hep dediğin gibi kısa kullanildigi için 4moms baybjorn vardı. Bir de doana bebek arabasi😄 gidiyor yani elinde kalmaz.