Kızlar depremden kaçtık köye geldim 24+3 haftalık hamileyim 2 gün önce mecburi olarak biraz yürüyüş yaptım ve 2 gündür de karnımın alt bölgesi ağrıyor yürüdüğümde ya da eğilip kalktığımda ağrı oluyor. Uzandığımda sıkıntı yok ama sağ sol dönerken yine ağrıyor. Hastane yok burda şu anda araç yok. Yarın sabah köy arabası gelir erkenden ilçe devlet hastanesine gidecem ama korkuorm neden olabilir bunu yaşayan var mı ?