Royem62 ben uzun zamandır kullanıyorun canım. Hatta bu markanın elimdeki gebelik testi bitmişti. Ovulasyon testi ile hamileligimi ögrendim. Sonra yine aynı markanın gebelik testini denedim silik çizgi çıktı. 2 ay öncesinde de hayalet çızgi çıkmıştı ama obu fark edersiniz hayalet çızvi siyah beyaz çıkar. Hamilelik varsa silik ama rengı kızarık oluyor. Çik hassas bence testleri . Ben memnun kaldım ve yumurtlamamıda bu testlerde görüp hamile kaldım. Darısı tüm isteyenlere olsun inşallah amiin🤗