Kızlar bu postu açtığım için çok üzgünüm 2 kızım var çok şükür 8 ay önce bebeğimin kalp atımı durduğu için kürtaj olmuştum. Şuan yine hamileyim 8 haftalık sata göre bugün gittim 6 haftalık gösteryor kalp atımı yok doktor yolk sac büyük sağlıklı değil dedi bi öncekiyle aynı olayları yaşıyorum şuan çok üzgünüm doktor kürtaj önermiyorum sana şuan zararı yok düşük yapmayı bekle dedi 1 haft sonta gel belki bir ümit bakarz kalp atışına ama ümitlenmede dedi kızlar bir ümit atarmı dersiniz minik kalbi 🥺🥺😢😢