YeYA Mutlulugumm Malesef akıntı çok fazla oluyor hamilelikte. Kaşıntı yoksa rengi sarı veya yeşil gibi değilse koku da yoksa endişe etme normal
Almanyagelini Mutlulugumm Gebeliğimin ilk zamanlarından beri beyaz akıntım var, hatta gittikçe miktar olarak artadabilir. Elbette doktora danışmakta fayda var, ancak hamilelikte kokusuz beyaz akıntı normal kabul ediliyor.
Mihri-musta Doktorunla paylaşmalısın durumu. Enfeksiyon olup olmadığına baktırmalısın. Gebelikte enfeksiyon korkulu rüya. Korkutmak değil ama hemen tedbirini alırsın.
Krasivyy Benimde 11+5 beyaz temiz akıntım oluyor eğer koku ve kalıntı varsa korkmalısın diye biliyorum
Mihri-musta Benim kokusuz ve kaşıntısız akıntım vardı normal olduğunu sanıyordum. Tahlil sonrası mantar olduğunu öğrendim. Belirtisiz de olabilir yani.