Merveyoldass24 Canlarr kan sulandirici iğne kulanipta düşük yapan var mı aranızda yada tanıdığınız insanlar ?
Neslibt72 Merveyoldass24 yaa ben kendi kullanıyordum 5 haftalıkken kanamalarım oldu doktor ara verdi. Şimdi birkaç gündür kanamam yok o yüzden yarın tekrardan başla dedi ama çok tedirginim. Düşük yapmadım ama içimden bir ses kullanma diyor ama şimdi doktor söylediği için tabiki devam edeceğim bakalım korkuyorum zaten tüp bebek ama kan sulandırıcıyı niye ısrarla devam ettiriyo bilmiyorum şu an 7 haftayız
Susu_09 Neslibt72 benimde 5+3 de olmuştu kanamam corsspin kullanıyordum 1 hafta sonra çocuğu görünce doktorum bıraktırdı kan pıhtılaşma sorununuz yoksa neden ısrar ediyor ki
Neslibt72 Susu_09 işte bende anlamadım . Telefonda da sadece whatspptan yazıyo kısa cevaplar veriyo. Daha önce hiç gebeliğim olmadı hani düşül falan yapsam anlicam da öyle bie geçmişim de yok. Zaten bir kere daha kullandığımda kanamam olursa bir daha kullanmam
berenmomss Kızlar ben 13. Haftaya kadar kullandım sonra bir doktora gittim ünlü bir doktor bağdar caddesinde eğer pıhtılaşma yoksa kanama yapar bunu kullanman çok saçma dedi pıhtılaşma var mı diye test verdi
Neslibt72 berenmomss ayy şu an çok korktum acaba kendimiz gidip pıhtılaşma testi yaptırıcam desek yaparlar mı
Neslibt72 Merveyoldass24 sorayım doktoruma bende merak ettim sonuçta pıhtılaşma yoksa kanamayı yapan o olabilir