Ersoy hastanesi Esra hanım var ablam 2 kez orda dogum yaptı çok iyi bir doktor ablamında cocuklarında hep problemler vardı yogun bakımı da var yiğenlermde kaldı çok memnunuz doktorun ilgisinden bilgisinden bence bi araştırın veya görüşün geçmiş olsun rabbim yardımcınız olsun 🌸