Kızlar merhaba,
Bu seferki soru değil biraz da benim gibi bilmeyenler için bilgi olsun diye açılmış başlık.
10+4’ken doktorumuz bugün pelvis kemiğine bakarak cinsiyeti %80 doğruluk payı ile söyledi.
Belki siz de doktoruna gittiğinizde bu şekilde bakmasını talep edip çok daha erken bebişklerinizin cinsiyetini öğrenebilirsiniz 🙏🏻🤗