Simsek_sya35 Hanımlar hamilelikte saç boyattınız mı boyattıysanız ne kullandınız. Açıcı olarak kullandığınız bir yöntem vs var mı
ozgebyrkl Simsek_sya35 ben boyamak istedim ama doktorum senin için çok önemli değilse neden bu riski alıyorsun deyince vazgeçtim 🤷🏻♀️
dilay_06 Simsek_sya35 doktorum boyatma dedi ne kadar organik olsa da yediğimiz meyve sebzenin bile organik olmadığını düşünürsek.. Ben de 40 ım çıkana kadar bekleyeceğim
Kivininannnesi- Simsek_sya35 bende çok istedim ombre yaptıracaktim ama risk almak istemedim, doğumdan 40 imiz çıktıktan sonra kendimi komple bakıma sokmayı düşünüyorum 😂😂😂
Simsek_sya35 ozgebyrkl ya benim dr da amonyak içermeyen boyalardan önerdi ama bilemedim kimler ne kullanıyo emin olmak için bunu sormak istedim. Ya saçlarım sarı açıcılı çok saçma bir şekilde kaldı ondan düşünüyorum yoksa hiç derdim değil 🥹
Esra1501 Benim doktorumda aynı tavsiyede bulunmuştu, sürekli hava alarak saç diplerime asla değdirmeyerek 3 aylıkken bildiğiniz ombre yaptırdım gayet de sağlıklıyız teyzesi 🥰😍
Simsek_sya35 Esra1501 aslında ombreye çevirmeyi düşündüm ama diplere değdirmeden de olabiliyor mu ki sonrasında ellemem uzar gider
Elis-im Boyatmayın ! Heleki açıcı olacaksa sakın sürmeyin bir boya ilk fırça darbesinden sonra 37 dk sonra idrar tahlilinizde çıkar ! Ben hamiş hemde bayan kuaförüyüm🧐
Esra1501 Simsek_sya35 yavrum ben değdirmeden yaptırdım gitti gerçekten değirmedikten ve yapılan ortam açık olacak temiz hava alacaksın bir şey olmaz
Sedaalkoc Ben boyuyorum, bebeğim gayet sağlıklı çok şükür. Saç boyasının bilinen hiç bir zararı yok. Tabi Allah korusun oladabilir. Ben çok pimpirikli değilim :)
Cnscnk Ben de 4 aylıkken organik boya ile boyattim. 2 ayda bir olma şartıyla doktorlar izin veriyorlar. Watsons dan biomagic marka saç boyası almıştım organik. Kokusu bile yok denecek kadar az. Doğuma 3 hafta kala yine boyatmayı düşünüyorum.