Narinsuu Kızlar var mı sizde böyle düşünceler? Benm ikili testim orta riskliydi hep aklmda acaba mi diye degsiik degsiik korkular var
Busy Narinsuu evet ben de çok olmustu ikili testim düşük risk olmasına rağmen. Çünkü bu bi tarama testi kesin sonuç değil oladabilir hiçbir Zaman garantisi yok demişti doktorum..
Narinsuu Busy benm de orta riskli çıkmıştı. Detylida tam emin olurum dedim bu seferki doktor da onu burdan anlayamayz dedi 🥺
Busy Narinsuu evet canım kesin tanı için amniyosentez yapılıyor ya da fetal dna %99 oranında sonuç veriyor ama o da pahalı biraz