Mervedrm 19+3 deyiz kızımız olacak nida ismini beğendik nida diye sesleniyoruz sürekli ama içimde de ufak bir kararsızlık var söylenişi çok güzel ama anlamı seslenmek çağırmak demek sizce nasıl
nidosh Benim ismim de nida çok seviyorum ismimi kuranda 2 yerde geçiyor Meryem suresi ve bakara suresinde. Anlamı sadece seslenmek doğru ama çok hoş bir isim.
Mervedrm nidosh evet çok hoş eşim de çok seçici ama bu ismi çok beğendi bir de dila isminin anlamı çok hoşuma gitti ey gönül gönül çalan demekmiş bakalım hangisi olur artık 😂
1ciftyesilgoz Benim ismim de nida herkese farklı gelir, hoşuna gider ismim :) seslenmek haykırmak gibi bi anlamı var ve kuranda da geçiyor