zeynozey derya61_ ben tutuyorum canım 19+0 bugün:) doktoruma sordum iyi hissediyorsan tut dedi 30. Haftaya kadar tutulabilir oruç dedi🌸
derya61_ zeynozey Gripim üstüne enfeksiyonla mücadele ediyorum crp değerim yüksek, idrar yollarında var düşerse ben de tutmak istiyorum.
Betul564 Ben yarın 20+0 oluyorum inşallah tutamıyorum malesef daha önce bebeğimin suyu azdı zor toparladık o yüzden riske atmak istemedim inşallah sonrasında tutarım yeterki şimdi sağlıklı olsun ama normal geçiriyor olsaydım çok istiyordum tutmayı