Kızlar merhaba, 36+2den selamlar. Doktorum 38+2ye 6 nisana sezeryan günü verdi. Bebeğim sağlıklı olacak mı, küveze girer mi, süreç nasıl ilerleyecek vs kafamda o kadar çok düşünce var ki.. ister istemez stres yapıyorum endişeleniyorum. Doğum öncesi normal bir psikoloji mi bu onu da bilemiyorum.