Aysun0312 Merhaba arkadaşlar hamileyim ateşim var düşmesi için tavsiyeleriniz varmı sizin hamileliğinizde de oldu mu nasıl atlattınız
Aysun0312 Parol içiyorum dün parol serum da taktırdım bugün yine kötü oldum tekrar gidip taktıracağım evde yaptığım hiç birşey işe yaramadı siz kaç aylıkken ateşlendiniz
Bngsrbz Aysun0312 4 aylıktı benim. Hastayım diye önce antibiyotiğe başlatmıştı. Sonra ateşlenince ekstra olarak parol verebilirim dedi. Belki antibiyotiğin faydası olmuştur bana.