Merhba arkadaslar karin cevresi geriden geldigi icin bebegimi doktor 37de sezeryanla dogurtmayi
planliyor ciger gelistirici igne vuracak 24 saat arayla sancim vs yok. Hastanede kalmak gerekir mi doktor suanlik yatis vermedi ama tecrubeli olanlariniza da sormak istedim sureci