MeltemKartal22 merhabalar doktoru Bağcılarda çalıştıgı sıradan biliyorum hic gitmemiştim taki geçen cumaya kadar ben ilk defa gittim sadece baska doktor takipliyim doktorumdan memnunum ama Nehir Hocanın da düşüncelerini önemsiyorum çevremde gidip memnun olan cok kişi var güzel tercih yapmıssın bana yakın olsaydı tereddüt etmezdim ❤️