Denizkaramuk Doktorum bana 7. Haftadayken verdi. Ben de zararlı mı diye bırakmak istedim ama zofersiz yapamadım. Doktorum da hiçbir zararı yok sakın bırakma, dedi. O şekilde 17. Haftaya kadar kullandım. Sonra zaten bulantılar azalıyor. İlk 3 ay ihtiyaç oluyor ne yazık ki😞