Hbb19 Haftamızdayız. Ama 3 gündür benim midem çok kötü su içsem midem bulanıyor. Ne yapabilirim. Kendimi pek iyi hissetmiyorum.
Yenibirii Hbb19 ilac yazdir canim baska türlü dayaniöacak gibi degil. 11 haftamdayim felaket günler geciriyorum. Prilam veya yetmezse dramamine yazdir rahat edersin
Bulbulyuvasi Hbb19 prilam dr kullanmaya başlatsın doktorun bende pek yaramadı bıraktım ben 15.haftada şuan 21im ilaçsız arada kusmalarla mücadele ediyorum
ddm2210 Hbb19 ahh geçmiyor geçmiyor 9 haftalık olduk prilam dr kullanıyorum ama yine çok fena bulantılarım var elma ve çilek biraz olsun rahatlatıyor. Süt içenlerde var
Hbb19 Bulbulyuvasi 2 gün oldu kusmam sadece bugün olmadı.ama sürekli midem bulanıyor şu içemiyorum şu an her şeyden tiksindim resmen 😑
Bulbulyuvasi Hbb19 aşkım ben 21+3üm hala geçmedi başından beri ama yapacak bir sey yok bana ben sevmiyorum ilaç kullanmayı da
Bulbulyuvasi Hbb19 ay öyle düşünme benim kızı bir bilsen her yerime tekme tokat dalıyor gelişmemiş hali buysa hiç kusmasam heralde içimde yürümeye başlayacaktı 20.haftada 336 gramdı bakalım kaç oldu şimdi
Ikiz_annesii Hbb19 ben hiç ilac kullanmadim ama ilk haftamdan beri sadece sabah kusmalarim vardı onun dışında olmuyodu 16.haftamda geçti
Zeynep_alya Hbb19 ben ilk kızımda da doğuma kadar kustum bu bebeğimde de aynı sanırım rekoru alicaz 🤭