Merhaba hamişler Allahım hepimizi kolay kurtarsın inşallah öncelikle sormak istediğim şey Meryem ana otuyla ilgili 39+1 haftadayım erkek bebek nasip olursa inşallah 🙏 az önce bir postta gördüm Meryem ana otuyla ilgili doğumu kolaylaştırır diye yazmışlar doğum başlamasa da kullanılsa doğumu başlatır mı hiç bilgim yok beni aydınlatırsanız sevinirim doktor fazla geç kalırsak risk olabilir dedi