Yaaa kızlar korktum bende şimdi boşuna mı ilaç kullandım 🥹🫣 hastanede randevum var bu hafta orada yaptırayım gerçi sağlık ocağında bir saat içinde götürüyolar ama öğleden sonra ikindiye doğru sonuç çıkıyor beklemiş mi oluyor o vakit ❓kafamda deli sorular zaten ilaç kullanmak istemiyordum bu postuda görünce korku sardı 😳