Egeandmom bebek için hastane çıkışı vardı 2 takım zibin vardı 2 tane harici ağız mendilleri koydum çorap pike kalın ve ince battaniye biberon emzik kendim içinde 3 takım pijama atlet iç çamaşırı çorap yelek patik depent normal uzun ped terlik böyle şeyler vardı şubatta doğum yaptım ama senin yaz ayına denk geliyorsa kalın battaniye yerine ince biseyler koyabilirsin 😊