anneoluyorm_ Kızlar akşama ne tatlısı yaptınız Hadi bize de fikir olsun Şimdiden Herkese Afiyet Olsun Ben İrmik Tatlısı düşünüyorum 🍽️
Deletedmom_106 anneoluyorm_ kendim den yemek istiyodum kocam ayva ve balkabağı tatlısı istedi onu yaptık 😌
Armess_loya anneoluyorm_ bu gün iftar davetindeyim Allah ne verdiyse artık ❤️ Giderken datlumu alır giderim, ama ilk yapacağım tatlı muhallebili kadayıf tatlısı🙃